اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای با QCA Designer – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای با QCA Designer – مقدماتی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فرهاد فولادی نیا4.6
  • زمان:7 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

QCA، یک فناوری جایگزین است که روش نوینی برای محاسبه در سطح نانو ارائه می دهد. مدارهای کنونی که تحت فناوری CMOS ساخته می شوند، مساحت اشغالی زیاد و توان مصرفی بالاتری را نسبت به مدارهای تحت فناوری QCA دارند و به همین دلیل است که فناوری QCA با در نظر گرفتن موارد بیان شده، تحول بزرگی در حوزه مهندسی برق، کامپیوتر و نانوالکترونیک محسوب می شود. در این فرادرس تلاش شده است تا نکات با اهمیت جهت معرفی این فناوری و استفاده از نرم افزار آن با ذکر مثال های متعدد به دانشجو منتقل گردد. از آنجا که اطلاعات مناسب و کاملی از این فناوری به زبان فارسی قابل دستیابی نیست، می توان این آموزش را یکی کامل ترین آموزش های در دسترس به زبان فارسی دانست.
دوره آموزش شبیه سازی آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای با QCA Designer – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهاد فولادی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای با QCA Designer – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خیلی خوب بود برای دانشگاه میخواستم مقدمات رو خوب توضیح میدادند و در پایه درسم کمکم کرد.

نیما

تو این زمینه چند مقاله در حال مطالعه دارم. قبلا چیزی ازش نمیدونستم و الان با این دیدی که پیداکردم میتونم برم دنبال مقاله هاش.

مجید

این آموزش حکم طلا رو داره چون هیچ جا آموزشی برای این موضوع نمی تونی پیدا کنی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی