اطلاعات دوره
آموزش آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

QCA، یک فناوری جایگزین است که روش نوینی برای محاسبه در سطح نانو ارائه می دهد. مدارهای کنونی که تحت فناوری CMOS ساخته می شوند، مساحت اشغالی زیاد و توان مصرفی بالاتری را نسبت به مدارهای تحت فناوری QCA دارند و به همین دلیل است که فناوری QCA با در نظر گرفتن موارد بیان شده، تحول بزرگی در حوزه مهندسی برق، کامپیوتر و نانوالکترونیک محسوب می شود. ما در این آموزش قصد داریم تا آشنایی با آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرهاد فولادی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آتوماتای کوانتومی سلولی نقطه ای (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی