اطلاعات دوره
آموزش مدارهای مجتمع خطی پیشرفته سیموس CMOS
مسیر آموزشی

آموزش مدارهای مجتمع خطی پیشرفته سیموس CMOS

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سبحان صوفی مولودی4.8
  • زمان:3 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ایده ترانزیستورهای اثر میدانی − فلز − اکسید − سیلیکن در اوایل دهه 1930 و حتی قبل از اختراع ترانزیستور دوقطبی مطرح شد. اما به دلیل مشکل بودن فرایند ساخت، فناوری CMOS، بعدها عملی شد. اگرچه در اوایل دهه 1980، کارشناسان و مهندسان، مرگ مدارهای آنالوگ را پیش بینی کرده بودند اما با معرفی افزاره های مکمل CMOS، انقلابی در صنعت نیمه رسانا شکل گرفت، به طوری که در حال حاضر با پیدایش فناوری های زیر چند ده نانومتری، هسته اصلی طراحی مدارات داخلی، در طراحی های گیرنده − فرستنده، گیرنده های نوری، حسگرها، ریزپردازنده ها و حافظه ها را این تکنولوژی دربرگرفته است. این آموزش تا جای ممکن و به تفصیل، مباحث مدارات مجتمع آنالوگ را در سطح پیشرفته تر و کاربردی تر ادامه داده و دانشجو را برای خلق مدارات بهتر به لحاظ مواردی که در طراحی ها مهم هستند، آماده می کند.
دوره آموزش مدارهای مجتمع خطی پیشرفته سیموس CMOS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سبحان صوفی مولودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدارهای مجتمع خطی پیشرفته سیموس CMOS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عادله

مدرس واقعا مسلط بودند. بهشون تبریک میگم که انقدر توی این سال ها پیشرفت کردند و کلی به همه چیز مسلط شدند.

فریبرز

بسیار عالی و مسلط

طهماسبی

بسیار عالی جای همچین آموزشی حس می‌شد در سایتتون؛ خسته نباشید همگی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی