اطلاعات دوره
آموزش سیم پاور سیستم SimPowerSystems در شبیه سازی سیستم های قدرت
مسیر آموزشی

آموزش سیم پاور سیستم SimPowerSystems در شبیه سازی سیستم های قدرت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر اشکان تاشک4.2
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، مخاطبان عزیز علاوه بر آشنایی با مباحث مقدماتی و اولیه مربوط به کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر یا همان PLC ها به صورت عمومی، با مباحث تخصصی PLC های ساخت شرکت های بین المللی و معتبر Omron و Keyence به صورت اختصاصی آشنا گردند. به همین منظور، هفت سرفصل مجزا و کامل به مباحث مربوط به این دوره تخصیص داده شده اند که با توجه به مطالب هر سرفصل مخاطبان می توانند اطلاعات عمومی و اختصاصی خود را در زمینه PLC ها بالا برده و حتی اقدام به برنامه نویسی این نوع وسایل نمایند. بدین ترتیب، طی این دوره آموزشی، زمینه های شغلی و تخصصی لازم برای ورود به بازار کار در اختیار مخاطبان محترم قرار می گیرد.
دوره آموزش سیم پاور سیستم SimPowerSystems در شبیه سازی سیستم های قدرت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر اشکان تاشک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیم پاور سیستم SimPowerSystems در شبیه سازی سیستم های قدرت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

alireza

با سلام و خسته نباشید بهتر بود استاد بیشتر plc را در محیط واقعی نمایش می دادند تا با ساختار و سیم بندی کاملا آشنا بشیم . با تشکر

مهدی

آموزش خوبی بود کسی که قبلا با دلتا کار کرده باشه میتونه از این آموزش استفاده کنه و باهاش کار کنه.

قاسم

با عرض سلام وخسته نباشید و تشکر بی دریغ از آموزش های خوبتون.من پیش یکی از اساتید فنی حرفه بودم و از ایشون سوال کردم که چنین آموزشی وجود دارد وبا این قیمت که باور نکرد وگفت اگر وجود داردکیفیت خوبی نباید داشته باشدکه با تهیه این اموزش دیدم که کیفیت خیلی خوبی داره ولی در کل فک میکردم که میشه با دیدن این مجموعه میتوان کلیاتی از برنامه ریزی plcها نیز انجام داد که اینطور نبود و در حد آشنایی بودولی نکته مثبت دیگری که داشت این بود که از مبتدی شروع به آموزش کرده بود و هرکسی با هر سطح دانشی میتونست از این مجموعه بهره ببره که در جای خودش منحصر به فرده امیدوارم که روزبه روز موفق تر از قبل باشید و بتونید گره از کار کسی باز کنید.ممنون

مریم

سلام. من قبل از تهیه این آموزش از آموزش سیمولینک استفاده کرده بودم که بسیار خوب بود و راضی بودم. این آموزش را نیز برای انجام پایان نامه ام تهیه کرده ام.

رضا داداش زاده

این آموزش را برای آشنایی با این مبحث تهیه کردم. خوب بود و اشکال خاصی در آن ندیدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی