اطلاعات دوره
آموزش روش بازرسی حرارتی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش بازرسی حرارتی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کاربردهای روش های ارزیابی غیرمخرب بسیار گسترده است و دارای کاربردهایی در زمینه های مختلف، از جمله: مهندسی مکانیک، مهندسی پتروشیمی، مهندسی الکترونیک، مهندسی عمران، مهندسی هوافضا و پزشکی می باشد. مطالب این آموزش، امروزه به صورت دوره های صنعتی ارائه می شود که یادگیری مفاد این درس، دانشجو را از آن دوره ها بی نیاز خواهد نمود. ما در این آموزش قصد داریم تا آموزش روش بازرسی حرارتی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش روش بازرسی حرارتی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عادل صداقتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش بازرسی حرارتی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی