اطلاعات دوره
آموزش جانمایی و مقاطع برای طراحی پست های فشار قوی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش جانمایی و مقاطع برای طراحی پست های فشار قوی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی پست‌های فشار قوی و تجهیزات آن که مقدمه ایجاد و نصب پست‌های فشار قوی است، از ضروریات محسوب می‌شود. به طور خلاصه، اهمیت این موضوع را می‌توان در عدم یکنواختی مصارف مختلف، هزینه‌های تولید انرژی، عدم وجود مراکز مصرف و قطع به موقع برق با تجهیزات مناسب دید. این درس از دروس اختیاری دانشجویان برق - قدرت است اما به دلیل اهمیت آن، چه از نظر مفاهیم چه از نظر بازار کار این فرادرس می‌تواند کمک خوبی برای دانشجویان باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا جانمایی و مقاطع برای طراحی پست های‌فشار قوی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش جانمایی و مقاطع برای طراحی پست های فشار قوی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جانمایی و مقاطع برای طراحی پست های فشار قوی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی