اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تکنولوژی نیروگاه های بادی، آبی، بیوماس و امواج
مسیر آموزشی

آموزش تکنولوژی نیروگاه های بادی، آبی، بیوماس و امواج

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این حقیقت که کشور ایران از طبیعت غنی و شرایط جغرافیایی فوق العاده ای برخوردار است، گویای پتانسیل بالای آن در تامین انرژی از روش های پاک، سبز و نوین است. از آنجایی که در چند سال اخیر به انرژی خورشیدی توجه به خصوصی شده است، وقت آن رسیده که به بررسی و امکان سنجی استفاده از دیگر منابع تجدیدپذیر بپردازیم و این امر با شناخت تکنولوژی های نوین استحصال انرژی از منابع متنوع تجدیدپذیر، امکان پذیر است. این فرادرس ضمن آشنا نمودن مخاطبان با منابع دیگر تجدیدپذیر مانند: باد، آب، امواج و بیومس، امکان بررسی موضوعاتی همچون تکنولوژی های موجود یا در حال توسعه جهت استحصال انرژی از منابع مذکور و همچنین محدودیت های بهره برداری را برای مخاطبان فراهم می نماید. هدف از این فرادرس، کمک به شناخت راه های نجات زمین از مرگ تدریجی است.
دوره آموزش تکنولوژی نیروگاه های بادی، آبی، بیوماس و امواج دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیه عرب زاده ساحلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تکنولوژی نیروگاه های بادی، آبی، بیوماس و امواج را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

عالی بود تکمیل تکمیل بود.

مریم

سیستم کیفیت آموزش خوبی بود. لازم نیست کتاب بخونیم دیگه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی