اطلاعات دوره
آموزش مدارهای مغناطیسی (مرور و حل تست) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مدارهای مغناطیسی (مرور و حل تست) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:1 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش ماشین های الکتریکی ۱ (+)، به آموزش تئوری این درس پرداخته شد. این آموزش برای دانشجویان کارشناسی مهندسی برق که برای اولین بار این واحد درسی را اخذ یا مطالعه می کنند، مناسب است. در این فرادرس، به آموزش تستی ماشین های الکتریکی ۱ پرداخته می شود تا دانشجویان بعد از آموختن مطالب تئوری آن، مهارت لازم برای حل سوالات در کنکور ارشد مهندسی برق را کسب کنند و لذا از نظر درس ها شباهت زیادی بین این دو آموزش وجود دارد ولی توضیحات آموزش کاملا متفاوت است و نکاتی بیان می شود که برای کنکور ارشد کاملا مناسب باشد و همینطور بخش اعظم این آموزش (حدود ۷۰ درصد) به حل سوالات تستی کنکورهای ارشد پرداخته می شود.
دوره آموزش مدارهای مغناطیسی (مرور و حل تست) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدارهای مغناطیسی (مرور و حل تست) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی