اطلاعات دوره
آموزش شیمی معدنی ۱ – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش شیمی معدنی ۱ – جامع و کاربردی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر علی حیدری4.6
  • زمان:12 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شیمی معدنی شاخه بسیار گسترده ای است که در مورد موضوعات فراوانی مانند ساختمان اتمی، بلورنگاری، کریستالوگرافی، انواع پیوندهای شیمیایی از جمله پیوندهای کووالانسی، یونی، هیدروژنی و...، ترکیبات کوئوردیناسیون و نظریه های مربوط به آن از جمله نظریه میدان بلور و نظریه اوربیتال مولکولی، واکنش های اسید و باز، سرامیک ها، تقارن مولکولی و انواع بخش های زیر طبقه الکتروشیمی مانند برقکافت، باطری، خوردگی، نیمه رسانایی و ... سخن می گوید. بنابراین به منظور یادگیری برخی از این مباحث مهم، فراگیری درس شیمی معدنی یک برای دانشجویان شیمی الزامی است.
دوره آموزش شیمی معدنی ۱ – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر علی حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی معدنی ۱ – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید محمد پارسا

توضیحات مدرس عالی بود و من خیلی خوب یاد گرفتم.

محمدصادق

تا اینجا که فصل اول رو دیدم آموزش استاد حیدری عااالی بود. واقعا خوب بود. خیلی ممنون از سایت فرادرس

آرش

آموزش های زیادی از سایت شما تهیه کردم، خیلی راضی هستم از بیان و مطالبی که مدرس ارائه کرد. سپاس فراوان از این بابت که محتوای آموزشی در اختیار ما قرار میدید.

حسنا

نصفه مشاهده کردم، ساختار ها رو کامل توضیح میدادند سه بعدی ترسیم میکردند، آموزش رو دوست داشتم.

سوده

من سر کلاس درسیم نبودم و اومدم این آموزش رو از فرادرس تهیه کردم و در نهایت نمره ام 17 شد. خیلی ممنونم از فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی