اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی دینامیک مولکولی و پروتئین با گرومکس GROMACS – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی دینامیک مولکولی و پروتئین با گرومکس GROMACS – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آزاده کردزاده3.8
  • زمان:4 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار گرومکس (GROMACS) به دلیل رایگان بودن سورس نرم‌افزار، داشتن ابزارهای تجزیه و تحلیل نتایج و الگوریتم محاسبه‌ای موازی و سریع آن از استقبال خوبی بین کاربران و محققان، برخوردار شده است. در این فرادرس به آموزش شبیه‌سازی دینامیک مولکولی با نرم‌افزار گرومکس، ساخت ورودی برای شبیه‌سازی و انجام آن، آشنایی با ابزار تجزیه و تحلیل نتایج، می‌پردازیم. با توجه به توسعه رشته‌های چند‌نظمی و قابلیت به کارگیری گرومکس در زمینه‌های مختلف اعم از: مسائل زیستی و غیر زیستی، مخاطبان این آموزش می‌توانند دانشجویان رشته‌های مختلف از جمله: شیمی، زیست، بیوشیمی، پزشکی، داروسازی و مهندسی باشند.
دوره آموزش شبیه سازی دینامیک مولکولی و پروتئین با گرومکس GROMACS – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزاده کردزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی دینامیک مولکولی و پروتئین با گرومکس GROMACS – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آهو

بسیار خوب و روان و خلاصه

لیلا

از سر علاقمندی این آموزش رو تهیه کردم، از پی دی اف ها هم استفاده کردم. ممنون.

مریم

با توجه به زمان آموزش مطلب خوبی رو انتقال میدادند ارزش تایم گذاشتن رو داشت.

زهرا

من رشته ام تو این زمینه بود و آشنایی داشتم. خیلی آموزش پرمحتوایی بود. خیلی خوبه که در این زمینه که مدرس های توانمند کم هستند، مدرس خوبی رو انتخاب کردید.

سعیده

یه سری از توضیحات رو حتی تو دانشگاه هم نگفته بودن. خیلی خوب بود و از شکل و تصاویری که داخل ویدئوها بود خیلی خوشم اومد چون من هیچ منبع دیگه ای نداشتم که این تصاویر داخلش باشه. خلاصه من تا الان خیلی از فرادرس آموزش تهیه کردم و البته خواهم کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی