اطلاعات دوره
آموزش هایسیس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با HYSYS
مسیر آموزشی

آموزش هایسیس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با HYSYS

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:27 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا منتظری4
  • زمان:10 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، آشنایی با نرم افزار HYSYS، طراحی و شبیه سازی فرایندها است. ترمودینامیک، پایه و اساس این نرم افزار است. درس یکم و دوم این آموزش برای آشنایی اولیه با نرم افزار و انجام محاسبات مربوط به ترمودینامیک است. در درس های بعدی به شبیه سازی تجهیزات، واحدهای شیمیایی و جداسازی پرداخته شده است. در این فرادرس، متناسب با هر آموزش مثال های کاربردی و متنوعی حل گردیده است که نظایر آن در سایر آموزش ها به ندرت مشاهده می گردد.
دوره آموزش هایسیس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با HYSYS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا منتظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هایسیس – شبیه سازی فرایندهای شیمیایی با HYSYS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

من هیچ پیش زمینه ای نداشتم در حد آماتور راه افتادم.

مصطفی

مدرس مسلط هستن توضیحات دقیق و گویاست، به عنوان یه منبع کمکی میتونه کاربردی و مفید باشه و البته جامعیت لازم رو داره.

افشین

همه چی عالی، اما در کنار فایل های پی دی اف، فکر می کنم نیاز بود که فایل و پروژه های مدرس و تمرینات مدرس داخل یک پوشه دیگه ارائه میشد. اینجوری یادگیری برای من راحتر میشد.

علیرضا

سطح متوسط رو به بالایی داشت، یه مقدار به نظرم بهتر بود جامع تر میبود.

پویا

+ نسخه نرم افزار بروز بود تقریبا و مطالب جامع بود. - هنگام حل برخی مثال ها صورت سوال کامل و واضح بیان نمیشد که اجرای نرم افزار همراه با استاد رو با مشکل مواجه میکرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی