اطلاعات دوره
آموزش مقدمه ای بر توربوماشین ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مقدمه ای بر توربوماشین ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار ANSYS Turbomachinery یک نرم افزار تخصصی و آسان با محیط گرافیکی کاربر پسند است که در نرم افزار ANSYS WorkBench یکپارچه شده و طراحی انواع ماشین های دوار شامل: توربین، کمپرسور، پمپ، فن و دمنده های جریان محور و گریز از مرکز را ممکن می سازد. هدف این فرادرس آشنایی مخاطبین با اصول و مبانی حاکم بر توربوماشین ها، چرخه طراحی آن ها، ابزارهای کاربردی نرم افزار ANSYS Turbomachinery برای طراحی ماشین های دوار، ساخت هندسه سه بعدی پره ها برای انواع توربوماشین ها، گسسته سازی پره ها(مش زدن) و تحلیل دینامیک سیالات محاسباتی به همراه مثال های متعدد است.
دوره آموزش مقدمه ای بر توربوماشین ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر کیارش رهبر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمه ای بر توربوماشین ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید سعید

سلام .من دانشجو دانشگاه سپینزای رم هستم. جوری که شما این مطلب رو درس دادید،  استاد من اینجا نتونسته بود درس بده، واقعا خسته نباشید. ممنونم

رضا

عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی