اطلاعات دوره
آموزش تعمیر پمپ های سانتریفیوژ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تعمیر پمپ های سانتریفیوژ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمانه آشناگر4.5
  • زمان:28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اینکه شیمی عمومی یکی از دروس پایه ای و اساسی برای آغاز دروس تخصصی تر است، فهم مطالب این درس، از جمله حائز اهمیت ترین اهداف ارائه آن است. از آنجا که تدریس دانشگاهی به شکلی پراکنده و بدون جمع بندی صورت می گیرد، ارائه فصول و مطالب اصلی و مهم شیمی به شکلی منسجم و خلاصه تر، بهترین راه برای آشنایی و درک مطالب دروس پایه پیش از حضور در دانشگاه است. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث اسیدها و بازها در شیمی عمومی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تعمیر پمپ های سانتریفیوژ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمانه آشناگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعمیر پمپ های سانتریفیوژ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

ممنون از توضیحاتتون، ولی می تونست خیلی بهتر تدریس بشه. من به این تدریس از 20 نمره 14 رو میدم. باتشکر

علي

مرسي

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی