اطلاعات دوره
آموزش مهندسی واکنش های فوتوکاتالیستی – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی واکنش های فوتوکاتالیستی – مبانی و مقدمات

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سهراب نیک آذر4.2
  • زمان:1 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نزدیک به دو دهه است که واكنش های فوتوكاتالیستی (Photocatalysis) در امور تصفیه آب و فاضلاب، هوا، رنگ ها، سطوح خود تمیزكن و…  به کار می روند. این فرایندها به عنوان یک تکنولوژی نویدبخش در راه حذف آلاینده ها از آب و هوا ظاهر شده اند و برای اینکه موفقیت این فرایند بیش از پیش نمایان شود و کاربردهای آن گسترش یابد، پیشرفت های مهمی در این عرصه لازم است. اکنون که سخت گیری های زیست محیطی و نگرانی های اجتماعی در حال تغییر دادن نگرش و تکنولوژی هستند، بسیاری از اصول مهندسی واکنش ها تحت بازنگری مجدد قرار دارند. در این دوران تغییرات، کاربرد تکنولوژی فرایندهای فوتوکاتالیستی نوید روزهای روشنی را می دهد و با توجه به اهمیت این تکنولوژی و همچنین محدود بودن منابع مطالعاتی و آموزشی آن، امید است به کمک این فرادرس بتوان گام مثبتی در جهت توسعه استفاده از این تکنولوژی برداشت.
دوره آموزش مهندسی واکنش های فوتوکاتالیستی – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سهراب نیک آذر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی واکنش های فوتوکاتالیستی – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عطیه

توضیحات خوب بود ولی ای کاش برای توضیحات بخش دستگاهی از تصاویر استفاده می کردن که ملموس تر باشه.

یاسر

ممنونم بسیار عالی

پونه

دکتر نیک آذر، آموزشتون بسیار عالی و جامع است. تشکر فراوان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی