اطلاعات دوره
آموزش مهندسی کامپوزیت – بررسی کامپوزیت های تقویت شده با الیاف
مسیر آموزشی

آموزش مهندسی کامپوزیت – بررسی کامپوزیت های تقویت شده با الیاف

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حانیه احمدی4
  • زمان:9 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه به طور روزافزونی شاهد نیاز به استفاده از ترکیبی از مواد برای دستیابی به خواصی مد نظر مشتری هستیم، زیرا به طور عمومی یک ماده تنها به سختی می‌تواند با توجه به جنبه‌های اقتصادی و یا کارایی و عملكرد، پاسخگوی مجموعه خواص مورد نیاز برای آن کاربرد خاص باشد. حتی در بسیاری موارد با توجه به کاربردهای خاص مواد کنونی، یک ماده به تنهایی اصلا قادر به پاسخگویی نیاز مشتری نیست چرا که گاهی خواسته‌های مشتری در تناقض با یکدیگر هستند. به عنوان مثال مشتری همزمان ماده با مدول بالا و انعطاف مناسب می‌خواهد. پس به سراغ دسته جدیدی از مواد می‌رویم که این دسته از مواد را که به طور عمومی حاصل از ترکیب فیزیکی چند جزء هستند و به منظور طراحی خواص مورد استفاده قرار می‌گیرند، کامپوزیت و یا مواد مرکب می‌نامند. این مواد گستره بزرگی دارند به طوری که از نانوکامپوزیت‌ها تا کامپوزیت‌های تقویت شده با الیاف را در بر می‌گیرند منتهی در این آموزش به بررسی کامپوزیت‌های تقویت شده با الیاف پرداخته می‌شود.
دوره آموزش مهندسی کامپوزیت – بررسی کامپوزیت های تقویت شده با الیاف دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حانیه احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهندسی کامپوزیت – بررسی کامپوزیت های تقویت شده با الیاف را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سهیل

استاد بسیار رو مطالب مسلط بودن موضوع را قشنگ و دقیق توضیح دادن عالی بود.

محمد

کامل نگاه کردم، بیشتر به درد کسایی میخورد که گرایش شیمی داشتند من بیشتر تمایل داشتم که آموزش در خصوص گرایش مکانیک نگاه کنم که اینطور نبود.

حامد

در یک کلام : عالی. بهترین تدریس! تبریک به سرکار خانم دکتر احمدی کاربلد!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی