اطلاعات دوره
آموزش رزین های صنعتی – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش رزین های صنعتی – به زبان ساده

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:پریسا بیات3.5
  • زمان:2 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است که تمامی رزین‌های تولیدی برپایه‌های مختلف توضیح داده شود. با استفاده از این فرادرس شما قادر خواهید بود که با مفاهیم اولیه رزین، انواع رزین‌ها، روش‌های تولید و کاربرد هریک در صنایع مختلف، در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت آشنا شوید. این آموزش بهترین فرصت را برای دانشجویان سایر رشته‌ها فراهم می‌کند تا با درک عمیقی از مفهوم رزین در زمانی بسیار مناسب در رشته خود پیشرفت کنند.
دوره آموزش رزین های صنعتی – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پریسا بیات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رزین های صنعتی – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف

آموزش خوبی بود ولی کاشکی وارد جزئیات میشدن و این که زمان آموزش یکم بیشتر بود.

علیرضا

در حوزه تحصیلم که مهندسی پلیمر هست این آموزش را تهیه کردم. برای اطلاعات عمومی خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی