اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرایند جذب سطحی و کاربردهای آن – مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش فرایند جذب سطحی و کاربردهای آن – مبانی و مقدمات

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:دکتر معصومه محب4.7
  • زمان:2 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرایند جذب سطحی به عنوان یکی از انواع فرایندهای جداسازی، توجه زیادی را در چند‌دهه گذشته به خود جلب کرده است. این فرایند از دیدگاه صنعتی، از لحاظ تکنولوژی ساده بوده و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. نظر به اهمیت فرایند جذب سطحی در حذف آلاینده‌ها از محلول‌های آبی و یا گازها، در این فرادرس به بیان اصول و مفاهیم مربوط به این فرایند پرداخته شده است. در این آموزش به مواردی همچون: شیمی فرایند جذب سطحی، مفاهیم سینتیکی و ترمودینامیکی پرداخته شده است. متاسفانه در منابع درسی ارائه شده برای دانشجویان شیمی و مهندسی شیمی، به طور کامل این مبحث بررسی نشده است، لذا در این درس سعی شده است تا موارد مربوط به فرایند جذب سطحی تا جای ممکن پوشش داده شود.
دوره آموزش فرایند جذب سطحی و کاربردهای آن – مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر معصومه محب مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایند جذب سطحی و کاربردهای آن – مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محسن

برای آشنایی خوب بود، البته رشته من نفت هست و برای استارت اولیه خیلی مناسب بود.

ابوالفضل

بخشیشو دیدم، مباحثی که لازم بود رو گفته بودند.

صادق صداقت

ممنون از دکتر، مفاهیم اولیه رو خوب توضیح دادن.

علی اکبر

مدرس خیلی به حاشیه نمیپرداخت و سعی می کردن در مدت زمان ذکر شده در صفحه آموزش مطالب خوبی ارائه کنن و خیلی به موارد اضافی نپرداختن که مدت زمان آموزش الکی زیاد بشه. تشکر از مدرس گرامی.

سیدمحمدتقی

نسبت به قیمتش و اطلاعاتی که داشت خیلی خوب بود. در زمان صرفه جویی میکرد که من نرم کتاب های مختلف رو بررسی کنم و اون چیزی که میخواستم و تونست بهم بده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی