اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های نوین سنتز ترکیبات آلی
مسیر آموزشی

آموزش روش های نوین سنتز ترکیبات آلی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از تهیه این فرادرس، ارائه روش های مناسب و کاربردی برای تولید مواد آلی متنوع و برای فهم بیشتر مفاهیم اساسی شیمی آلی است. در این آموزش سعی شده است که نیازهای پایه ای نیز تا حد امکان توضیح داده شود و با تکرار و تمرین مباحث این فرادرس، توانایی سنتز اکثر ترکیبات پیچیده آلی و رسیدن به مواد اولیه آن ها برای دانشجویان حاصل شود. با توجه به اینکه شیمی آلی از منابع مهم رشته شیمی و از منابع تاثیرگذار در کنکور ارشد و دکتری است و همچنین کاربردی بودن مباحث عنوان شده به ویژه در سنتز داروها، یادگیری مفاهیم این درس بیشتر ضرورت پیدا می کند.  
دوره آموزش روش های نوین سنتز ترکیبات آلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط یوسف امیری لمعه دشت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های نوین سنتز ترکیبات آلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

به نکات ریز خیلی توجه شده بود واقعا این نکات رو عالی توضیح دادند این نقطه قوت آموزش بود.

اکرم

سلام مطالب ارایه شده خوب و به عنوان کمک آموزشی برای درس شیمی آلی پیشرفته بخش سنتز مناسب می باشد، ولی با توجه به نام دوره روش های نوین سنتز انتظار من ارایه چندین روش سنتزی جدید و کاربردی بود تشکر

زهرا

کلا راضی بودم کمک درسی مناسبی بود.

صیاد

من این آموزش رو دیدم و واقعا خوب بود.

مصطفی

خیلی آموزش خوبی بود. اما اگر آموزش ها فقط بر اساس سرفصل های دانشگاهی نباشه خیلی بهتر میشه مثلا یک کتاب مرجع رو انتخاب کنن و تمام سرفصل ها رو درس بدن و این برای کسایی که آموزش رو برای کاربردهای دیگه میگیرن خیلی خوب میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی