اطلاعات دوره
آموزش مبانی و مقدمات ذرات نانو و روش های رایج سنتز
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و مقدمات ذرات نانو و روش های رایج سنتز

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای این که دانشمندان بتوانند مواد را در مقیاس نانو به کار گیرند، روش های سنتز آن ها باید به خوبی شناخته شوند. با پیشرفت فناوری نانو روش های سنتز بسیاری نیز شکل می گیرد، اما روش هایی برای سنتز نانوذرات وجود دارد که میان دانشمندان، رایج و متداول است. هدف از این فرادرس ارئه روش های معمول برای سنتز نانوذرات است و این آموزش فرد را قادر می سازد که با روش های رایج سنتز ذرات نانو آشنا شود و روش سنتز مناسب را نسبت به کاربرد ماده مورد نظر به کار گیرد تا بتواند در دنیای جذاب مواد در مقیاس نانو فعالیت کند.
دوره آموزش مبانی و مقدمات ذرات نانو و روش های رایج سنتز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر غزاله علاءالدینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و مقدمات ذرات نانو و روش های رایج سنتز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

خیلی اطلاعات جامع و کلی به ادم میده که با اصطلاحات و کلید واژه ها آشنا میشه که برای شروع فوق العاده است.

نسیم

بسیار مفید.ممنون

ميلاد جلالى

سلام.من متوجه نشدم توی روش پلی ال در مثال یک بخش آخر بعد از سانتریفیوژ میگن با استن و الکل میشوریم یعنی چی؟اگر اون رسوباتی که بدست اومده رو الکل بزنیم بهش نمیپاشه؟منظور از شستن چیه دقیق؟

سهیل

منکه راضی هستم. بیشتر مربوط به فعالیت های تحقیقاتی خودم این آموزشو تهیه کردم.

مرضیه

همه نمودار هامو با این رسم کردم. خوب بود راضی هستم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی