اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فرایندهای کریستالیزاسیون Crystallization + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش فرایندهای کریستالیزاسیون Crystallization + مفاهیم کلیدی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :4 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم عطائی5
  • زمان:3 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کریستالیزاسیون (Crystallization) یک فرایند خالص سازی با تماس جامد - مایع است که در آن فاز جامد، فاز مطلوب ما بوده و به عنوان محصول نهایی از سیستم فرآوری گرفته می شود. بسیاری از فرایندهای شیمیایی از این تکنیک برای استحصال ماده ای با خلوص بالا بهره می برند. برای مثال می توان به انواع نمک های خوراکی و غیرخوراکی، مانند: سدیم کلرید، سدیم سولفات و بسیاری از مواد دارویی که به طریقه کریستالیزاسیون به دست می آیند اشاره نمود. در این آموزش بعد از ارائه مقدمه و چند مثال نسبتا ساده، ابتدا به مفاهیم نظری کریستالیزاسیون پرداخته و در انتها با انواع رایج فرایندهای کریستالیزاسیون صنعتی آشنا خواهید شد.  
دوره آموزش فرایندهای کریستالیزاسیون Crystallization + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرایندهای کریستالیزاسیون Crystallization + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیرمحمد

آموزش رو با عکس و تصویر توضیح می دادند ولی مطلب و توضیحی، بیشتر از پاورپوینت ارائه نمی دادند و منابع را بیان نمی کردند. با این حال اموزش به دردم خوردو در پروژه ازش استفاده کردم.

محمد

آموزش عالی بود. آکادمیک و ساده توضیح می دادند. خیلی به کارم اومد و دقیقا نکته ای که من میخواستم رو در آموزش گفتند و کاملا کمکم کرد. خیلی پسندیدم.

محمد

آموزش خوب بود.برای پروژه ای به صورت مقدماتی و کلی نیاز داشتم با این اموزش آشنا شوم.

سیاوش

نکته ی مثبت این آموزش حل تمرین هاش بود که قدم به قدم یادگیرنده رو با حل مسیله آشنا میکنه ِ آموزش میتونست با استفاده از اشکال بیشتر یا توضیح مناسب تر روی شکل ها پربارتر بشه نکته ای که نیاز داره حتما تصحیح بشه استفاده از لغات- کوچه بازاری - مانند "بی خیال!!!" هست که این مدل لغات مناسب یک ارایه علمی نیست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی