اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – شبیه سازی مواد تغییر فازدهنده PCM با ANSYS Fluent
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – شبیه سازی مواد تغییر فازدهنده PCM با ANSYS Fluent

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسن بزی4.5
  • زمان:1 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مواد تغییر فازدهنده موادی هستند که قابلیت ذخیره انرژی را دارند و از انرژی نهان استفاده می کنند. این مواد می توانند با تغییر فاز، انرژی گرمایی را ذخیره کرده و یا از دست بدهند. PCM های آلی را می توان به گروه پارافین ها (ذخیره آلکان ها) و غیرپارافین ها مانند: استرها، اسیدهای چرب، الکل ها و گیلکولیک اسیدها تقسیم بندی نمود. این مواد در سیستم های مدیریت حرارتی کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و از دیرباز برای ذخیره سازی انرژی از آن ها استفاده می کردند. به دلیل استفاده زیاد از مواد تغییر فازدهنده در تحقیقات جدید، از این ماده برای ذخیره سازی انرژی، درنتیجه کاهش مصرف انرژی و همچنین استفاده در مدیریت حرارتی جهت نگه داشتن یک سامانه در محدوده دمایی مطلوب، استفاده می شود. لذا بررسی و تحلیل این ماده به صورت عددی امری بسیار مهم و ارزشمند جهت بهبود عملکرد سامانه است.
دوره آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – شبیه سازی مواد تغییر فازدهنده PCM با ANSYS Fluent دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن بزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور انسیس فلوئنت – شبیه سازی مواد تغییر فازدهنده PCM با ANSYS Fluent را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عطیه

خوبیش این بود که بسیار گام به گام جلو رفته بود و من همرو به ضورت کامل یاد گرفتم.

مهدی

استاد بیان خیلی خوبی دارند و در کل آدم درسو یاد میگیره و با مباحث جدیدش آشنا میشه. کلا فرادرس اموزش های خیلی خوبی داره، آموزش خیلی ضعیف توش ندیدم و منتظر آموزش های بعدی تون هم هستم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی