اطلاعات دوره
آموزش دسته بندی ترکیبات آلی بر حسب حلالیت (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش دسته بندی ترکیبات آلی بر حسب حلالیت (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شناسایی ترکیبات آلی از کارهای روزمره شیمیدان‌های آلی است که امری مهم و ضروری به شمار می‌رود. هر بار که واکنشی انجام می‌شود، شیمیدان ابتدا باید محصول را خالص کرده و سپس آن را شناسایی نماید تا ساختار آن مشخص گردد. با تحولات عظیم و چشمگیری که در سال‌های اخیر در زمینه شیمی آلی صورت گرفته است و همچنین پیدایش واکنش‌گرهای جدید و جالب، امروزه تخلیص، جداسازی و تعیین ساختار آسان‌تر شده و با اندکی مهارت و دقت، نتایج خوبی حاصل می‌شود. ما در این آموزش قصد داریم تا دسته‌بندی ترکیبات آلی بر حسب حلالیت - بخش یکم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش دسته بندی ترکیبات آلی بر حسب حلالیت (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پروین حاجی عباس تبار امیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دسته بندی ترکیبات آلی بر حسب حلالیت (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهروز

عالی است.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی