اطلاعات دوره
آموزش مفاهیم بنیادی الکتروشیمی - بخش یکم (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم بنیادی الکتروشیمی - بخش یکم (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

الکتروشیمی شاخه ای از علم شیمی است که به مطالعه واکنش های شیمیایی توام با عبور جریان الکتریسیته می پردازد. در طی سالیان متوالی قوانین حاکم بر دانش الکتروشیمی و کاربرد آن ها در علوم مختلف، بسیار مورد علاقه محققان قرار گرفته است. بسیاری از مفاهیمی که امروزه به عنوان اصول شیمی در جهان پذیرفته شده اند، از الکتروشیمی نشات گرفته اند و توسعه ای که در آینده برای بسیاری از زمینه های علمی و کاربردی متصور هستیم، همگی تا حد بسیار زیادی به کاربرد اصول حاکم در الکتروشیمی وابسته هستند. ما در این آموزش قصد داریم تا مفاهیم بنیادی الکتروشیمی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مفاهیم بنیادی الکتروشیمی - بخش یکم (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پریسا زرداری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم بنیادی الکتروشیمی - بخش یکم (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

با سلام ممنون از به اشتراک گذاری مطالب

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی