اطلاعات دوره
آموزش پدیده های سطحی بین مولکولی
مسیر آموزشی

آموزش پدیده های سطحی بین مولکولی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آزاده کردزاده3.8
  • زمان:4 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پدیده‌های سطحی و کشش سطحی بر پایه نیروهای کوتاه‌برد بین مولکولی توضیح داده می‌شوند. پدیده‌های سطحی و شیمی سطح در بخش‌های مختلف صنعتی و غیر صنعتی از اهمیت فراوانی برخوردار است. به عنوان مثال، واکنش‌های کاتالیستی روی سطح، روان‌کننده‌ها، خوردگی، چسب‌ها، شوینده‌ها و واکنش‌های داخل سلول‌ها، همگی متاثر از پدیده‌های سطحی هستند. کشش سطحی یکی از پدیده‌های سطحی مهم در حوزه مواد و به خصوص ابعاد نانو محسوب می‌شود که در این آموزش مفهوم کشش سطحی و روش اندازه‌گیری آن در آزمایشگاه و محاسبه کشش سطحی با روابط تئوری ارائه می‌شود. ایزوترم‌های جذب لانگمویر (Langmuir Adsorption Isotherm)، فروندلیچ (Freundlich) و (Brunauer - Emmett - Teller) BET همراه با مثال‌هایی از جذب گازها و مایعات بررسی شده‌اند. این آموزش به کاربردهای صنعتی پدیده‌های سطحی مانند فلوتاسیون (Flotation) و پلیمرها نیز پرداخته است.
دوره آموزش پدیده های سطحی بین مولکولی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آزاده کردزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پدیده های سطحی بین مولکولی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

آموزش به نظر من معمولی بود، جا داشت که حرفه ای تر ارائه بشه و به نظر من اصطلاحات خیلی کم بود. کلا برای اطلاعات شخصی و حوزه کاریم تهیه کرده بودم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی