اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی دینامیک فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus Dynamics
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی دینامیک فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus Dynamics

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مسلم ابروفراخ5
  • زمان:4 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Aspen Plus و Aspen Dynamics از قدرتمندترین نرم افزارهای این مجموعه به شمار می روند. لازمه کنترل و شبیه سازی دقیق فرایند، شبیه سازی فرایند در حالت دینامیک (در نظر گرفتن تغییرات با زمان) است. برای شبیه سازی دینامیک فرایند، ابتدا باید فرایند در حالت استاتیک (صرف نظر کردن از تغییرات زمان) شبیه سازی شود. در این آموزش، شبیه سازی استاتیک در نرم افزار Aspen Plus و شبیه سازی دینامیک در نرم افزار Aspen Dynamics شرح داده شده است. در این آموزش تمامی مراحل شبیه سازی استاتیک و یا دینامیک به صورت گام به گام آموزش داده شده و همچنین برای تفهیم بهتر مطالب، از مثال های متنوع و صنعتی استفاده شده است. بعد از مشاهده این آموزش، می توانید تمامی فرایندهای شیمیایی را در حالت دینامیک و واقعی شبیه سازی کنید.
دوره آموزش شبیه سازی دینامیک فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus Dynamics دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسلم ابروفراخ مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی دینامیک فرایندهای شیمیایی با Aspen Plus Dynamics را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فرهنگ

سلام جناب مهندس،  سپاس فراوان به خاطر آموزش کاربردی جناب عالی

زهرا

بسیارعالی بود. خیلی استفاده کردم. مرسی

سینا

فوق العاده ای مهندس ابروفراخ، همیشه موفق باشی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی