اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پالایشگاه گاز – مفاهیم، مبانی و مقدمات
مسیر آموزشی

آموزش پالایشگاه گاز – مفاهیم، مبانی و مقدمات

429,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 429,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گاز طبیعی یک انرژی پاک جهانی است و صنعت گاز یک صنعت استراتژیک. کشور ایران به دلیل داشتن مخازن متعدد زیرزمینی انباشته از گاز طبیعی، رتبه اول جهانی را در این صنعت به خود اختصاص داده است. لذا با توجه به رشد روز افزون صنعت نفت و گاز در دنیا و علاقه فارغ التحصیلان رشته های مختلف فنی مهندسی در فعالیت در این صنعت استراتژیک، کسب اطلاعات و آشنایی کامل با این صنعت، مورد نیاز است. شناخت کلی از گاز طبیعی و ترکیبات همراه، اطلاعات تجهیزات سرچاهی (مراکز تفکیک)، شناخت کلی از فرایندهای اصلی واحدهای درون پالایشگاهی.
دوره آموزش پالایشگاه گاز – مفاهیم، مبانی و مقدمات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احمد علی نژاد طیّبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 429,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پالایشگاه گاز – مفاهیم، مبانی و مقدمات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید مصطفی

یه اشنایی با آموزش پیدا کردم، همه موارد آموزش خوب بود و مشکلی نداشت.

یاسر

هم کیفیت آموزش هم محتوای اون، خوب نبود. کاش با کیفیت بیشتر ارائه بشه.

عباس

سلام خیلی خوب بود، فقط تنها مشکلی که داشت تئوری بود. اگر به صورت عملی ارائه بشه بهتر میشد.

امین

آموزش خوب بود و خیلی استفاده کردم ولی کاش بیشتر در مورد موارد فرآیندی توضیح می دادند. مدرس بیشتر روی مقدمات و تاریخچه مانور داد.

hamidreza

سلام اموزش خوبی بود ایده ای جالب است برای ارائه چنین اموزشهای کاربردی در بستر فرادرس .برای افراد فعال در زمینه نفت گاز و پتروشیمی و علاقه مند کار در این حوزه ها مناسب است لذا از مهندس علی نژاد خواهشمند سایر اموزشها تکمیلی در این زمینه و الخصوص آموزش توانمندسازی مهندسین جهت ورود به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را که در حال برنامه ریزی هست را هرچه سریعتر ارایه دهند . با تشکر فراوان از فرادرسی ها و مهندس علی نژاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی