اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابعاد فنی بالادستی صنعت نفت و گاز
مسیر آموزشی

آموزش ابعاد فنی بالادستی صنعت نفت و گاز

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فاطمه خندان4.7
  • زمان:2 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به گستردگی مباحث مربوط به مهندسی نفت و لزوم یادگیری ابعاد مختلف این رشته برای رشته های مرتبط غیر فنی، نظیر حقوق نفت و گاز، فقدان یک آموزش که تمامی مباحث فنی را به زبانی ساده پوشش دهد، کاملا مشهود است. بر کسی پوشیده نیست که با توجه به ماهیت فنی صنعت نفت، تنها راه ارتباط برقرار کردن رشته های غیر فنی با این صنعت، فهم و درک مطالب فنی می باشد، بنابراین تسلط بر مبانی و کلیات در صنعت نفت، شرط لازم برای موفقیت در رشته های مرتبط، نظیر حقوق نفت و گاز می باشد، لذا ما در این فرادرس می خواهیم با بهره گیری از بهترین تکنیک های موثر یادگیری و حذف روش های طولانی سنتی، به آموزش مباحث ابعاد بالادستی صنعت نفت و گاز بپردازیم.
دوره آموزش ابعاد فنی بالادستی صنعت نفت و گاز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه خندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابعاد فنی بالادستی صنعت نفت و گاز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمدرضا

دوره خوبی بود، تصاویر جالبی داشت که فهم توضیحات را ساده تر میکرد، لحن مدرس هم خوب بود.

ناصر

مدرس بسیار به تمام بخش های صنعت نفت مسلط بودن همچنین این دوره برای من که آشنایی نسبی به این صنعت داشتم هم بسیار مفید بود

وحید

این آموزش برای من کاربردی بود و مهمتر از این مدرس به مباحث مسلط هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی