اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدل سازی و شبیه سازی جریان سیال در محیط متخلخل با متلب
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی و شبیه سازی جریان سیال در محیط متخلخل با متلب

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمود عبدی4.4
  • زمان:9 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در زمینه های مختلفی از علوم مهندسی مانند: مهندسی نفت، مهندسی راکتور، مهندسی عمران و… نیاز به مدل سازی حرکت سیال در محیط متخلخل هستیم. هدف از این نوع مدل سازی، پیدا کردن بهترین سناریوهای تزریق و تولید می باشد تا از آن در شرایط عملیاتی استفاده کنیم. یکی از مهمترین قسمت های حرکت سیال در محیط متخلخل، جریان چندفازی سیال در محیط متخلخل می باشد که بسیاری مسائل مهندسی با این موضوع سروکار دارد. در این فرادرس، نحوه مدل سازی حرکت سیالات در محیط متخلخل و به دست آوردن پارامترهای مربوط به آن ها آموزش داده می شود.
دوره آموزش مدل سازی و شبیه سازی جریان سیال در محیط متخلخل با متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود عبدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی و شبیه سازی جریان سیال در محیط متخلخل با متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

با سلام و احترام کلا درباره محیط متخلخل آموزش‌های کمی وجود دارد و این آموزش بسیار مفید و کارساز است در این کمبود فیلم‌های آموزشی در این مورد. نقاط قوت فیلم عبارتند از 1)بیان ساده قسمت توری 2)ارایه مثال ساده و قابل فهم نقاط ضعف فیلم هم بیشتر در قسمت کد‌نویسی می‌باشد که متاسفانه بسیار سطح بالا می‌باشد و فهم آن به راحتی میسر نیست. در کل اگر قسمت کد نویسی آن را با جزییات بیشتر و یا با مثال راحتتر توضیح داده می‌شد آن قسمت‌ها هم بهتر می‌توانست در درک کلی مطالب کمک کند. به نظرم بهتر بود به جای 4 تا کد مختلف، یک کد رو بصورت مفصل‌تر و با جزییات بیشتر توضیح داده میشد. ولی در مجموع و در این کمبود و یا به عبارت بهتر نبود فیلم آموزشی درباره محیط متخلخل و کد نویسی در این محیط بسیار عالی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی