اطلاعات دوره
آموزش حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی – جامع و کاربردی

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر الهام اسدیان4.4
  • زمان:5 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بدون شک طراحی و ساخت انواع حسگرها جهت شناسایی و اندازه گیری آنالیت های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در این بین حسگرهای زیستی (Biosensors)، یکی از مهمترین انواع حسگرها هستند که نه تنها در بحث تشخیص بیماری ها بلکه در زمینه های درمانی کاربردهای فراوانی دارند و همین امر باعث توجهات زیادی به سمت آن ها شده است به طوری که هر ساله در کشورهای مختلف بخش قابل توجهی از بودجه های تحقیقاتی را به این حسگرها اختصاص می دهند. هدف حسگرهای زیستی شناسایی و اندازه گیری گونه های مهم زیستی و بیولوژیکی است. در این فرادرس، چگونگی طراحی و ساخت این حسگرها و عملکرد آن ها به اختصار مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
دوره آموزش حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر الهام اسدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسگرهای زیستی الکتروشیمیایی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

مدرس واقعا مطالب کاربردی و گفته بودند و آموزش عالی بود.

سلیمه

بسیار عالی بود.

مجتبی

سلام. دوره مناسبی بود به خصوص بخش الکتروشیمی بیوسنسورهای الکتروشیمی رو به خوبی توضیح دادن

علی

من چون رشتم مهندسی پزشکی هست در سرفصل های دانشگاهیمون این آموزش نبود حوزه های مختلف آموزش رو به صورت جامع و کامل بررسی کنند، همه روش ها رو گفتند فقط ایرادی که داشت ای کاش در مورد مباحث الکترو مغناطیسی وشیمایی هم صحبت می کردند ای کاش یه پارت دومی هم ارائه بشه.

وحید

سطح مطالب سنگین بود، ولی شیوه بیان مدرس عااالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی