اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروبیولوژی صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش میکروبیولوژی صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش وکیلی4.2
  • زمان:5 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پر کردن خلا بین مهندسی شیمی و زیست شناسی از مهمترین انگیزه های این فرادرس است. علم بیوتکنولوژی گرچه در کشورهای پیشرفته جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و امروزه اغلب پروژه های دانشگاهی به نحوی در ارتباط با این موضوع تعریف می شوند، اما در ایران، فراگیری آن برای همه آسان نیست. لذا این فرادرس به ارائه دروس رشته بیوتکنولوژی اقدام نموده است. از آنجا که بیوتکنولوژی علم روز است و بسیاری قرن بیست و یکم را قرن بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک نامیده اند، پس بسیار مهم است تا با اصول این علم نوین آشنایی حاصل شود، تا بتوان همگام با دنیا به پیشبرد این علم و استفاده از آن کمک نمود.
دوره آموزش میکروبیولوژی صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش وکیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروبیولوژی صنعتی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

زهرا

سلام. خیلی عالی و خیلی طبقه بندی شده بود. با تشکر از شما. اما متاسفانه برای کسی که رشته اش میکروبیولوژی هست، خیلی مناسب نیست. بعضی قسمت ها خیلی آسان و بعضی قسمت ها خیلی سخت هست.

فاطمه

تا الان که دارم می بینم رضایت داشتم، دارم برای دکتری می خونم و به نظرم مطالبش و مباحثی که باید داخلش باشه، هست و کامل تدریس شده.

فریبا

یه قسمت هاییشو دیدم ولی دوس داشتم که مثال های بیشتری حل بشه.

الهام

خیلی خوب بود ممنون کامل و روان

شیوا

این آموزش دارای توضیحات کامل و قابل درک بود در مجموع بسیار مناسب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی