اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پلیمرها و کاربرد آن ها در مهندسی پزشکی
مسیر آموزشی

آموزش پلیمرها و کاربرد آن ها در مهندسی پزشکی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس ابتدا به معرفی ساختار مواد پلیمری و انواع پلیمرها پرداخته می شود. سپس زیست سازگاری و تخریب پذیری پلیمرها که مباحث مهمی در علم مهندسی پزشکی محسوب می شود، مورد بررسی قرار می گیرد. کاربرد پلیمرهای مصرفی در حوزه مهندسی پزشکی و روش ساخت آن ها بیان می شود. سامانه های کنترل رهایش دارو و داربست های مهندسی بافت نیز به عنوان دو حوزه پر کابرد معرفی شده و در نهایت برهم کنش پلیمرها با نسوج و به خصوص خون، مورد بررسی قرار می گیرد. با تهیه این فرادرس دانشجو می‌ تواند با پلیمرها و کاربرد آن ها در مهندسی پزشکی و نکات مهم در طراحی بیومتریال‌ های پلیمری آشنا شود.  
دوره آموزش پلیمرها و کاربرد آن ها در مهندسی پزشکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فرزاد مرادی خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلیمرها و کاربرد آن ها در مهندسی پزشکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فاطمه

همه چی کامل و عالی بود.

افشین

آموزش محتواش خوب بود اما میتونست یه کوچولو کامل تر ارائه بشه و جزئیات بیشتر داخلش گفته بشه.

امیرعلی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدرس محترم بسیار آموزش جامع و کاربردی بود. بنده خودم در پروژه ارشدم، در زمینه تولید ابزار جراحی به روش ساخت افزایشی درحال انجام پژوهش هستم و دائم با مواد پلیمری مواجه هستم. از نظر من در حد عناوین مطرح شده، آموزش عالی بود.

سید کیارش

با عرض سلام و خسته نباشید. بسیار عالی و کاربردی بود این آموزش، یک سری مقدمات در مورد بازارها و شرایط پول رو به صورت گام به گام و پله ای بیان میکنه که برای افرادی که برای شروع و ورود به این بازارها تازه اقدام میکنن لازمه ولی کافی نیست. علاوه بر این آموزش باید آموزش هایی دیگه ای مثل تحلیل تکنیکال و بنیادین رو فرا بگیرن که نیازمند بسته های آموزشی دیگه ای هست و در این آموزش به آموزش این اصول پرداخته نشده. با تشکر ممنون بابت توجه سایت فرادرس به مقوله بورس. میخواستم خواهش کنم در زمینه تحلیل بنیادی هم یک واحد درسی محیا کنید . ممنون و سپاسگزارم. درکل عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی