اطلاعات دوره
آموزش شیمی هتروسیکل + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش شیمی هتروسیکل + مفاهیم کلیدی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شیمی هتروسیکل (Heterocyclic)، پایه و اساس شیمی دارویی و سنتز ترکیبات متنوع سنتزی و پرکاربرد است. از ضروریات قبل از انجام پروژه های پژوهشی در آزمایشگاه های تحقیقاتی دانستن شیمی ترکیباتی است که با آن ها کار می کنیم تا از اتلاف ماده و انجام واکنش های جانبی پیشگیری کنیم و محصولی پر بازده و کارآمد بسازیم. همچنین با خواص ترکیبات دارویی که به صورت عمده از ترکیبات هتروسیکل محسوب می شوند، آشنا شویم. علاوه براین، شیمی هتروسیکل از جمله مواد درسی آزمون های مختلف و مهم مقاطع تکمیلی در رشته های شیمی آلی و شیمی دارویی است. این فرادرس یک روش متفاوت برای دانستن بیشتر در مورد چنین ترکیباتی است، زیرا توضیحات مدرس به همراه واکنش های شیمیایی در قالب تصویر می تواند به شکل موثری در کمترین زمان ممکن بخش زیادی از این درس پرحجم و سنگین را ساده تر و سریع تر عرضه کند.
دوره آموزش شیمی هتروسیکل + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر آزاده شهریاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی هتروسیکل + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علیرضا

آموزش راضی کننده بود ازش کلی استفاده کردم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی