اطلاعات دوره
آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فرایندی کاربردهای شیمیایی
مسیر آموزشی

آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فرایندی کاربردهای شیمیایی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین خاکپور4.6
  • زمان:3 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پارامترهای کنترل کننده فرایندی مانند دما، فشار، غلظت، دبی، سطح و … همواره در تمام پروسس های مرتبط در صنایع شیمیایی مطرح هستند. در این راستا عموماً تنظیم صحیح پارامترها منجر به افزایش بازده بهره وری برای سامانه های تحقیقی و صنعتی می شود. لذا مطالعه هدفمند این پارامترها با استفاده از مدل سازی ریاضی و رگرسیون داده های تجربی همواره مورد توجه است. در این بین روش پاسخ سطح از روش های بسیار قوی برای توصیف سیستم های شیمیایی می باشد. در این زمینه روش های مختلفی مانند طراحی ترکیب مرکزی یا طراحی باکس - بنکن (Box–Behnken design) به صورت ویژه برای متغیرهای فرایندی، توسعه یافته اند.
دوره آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فرایندی کاربردهای شیمیایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین خاکپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بهینه سازی پارامترهای کنترل کننده فرایندی کاربردهای شیمیایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد

خیلی خوب بود و استفاده کردم بنده جز هیات علمی دانشگاه و مدرس هستم از این آموزش هم در تحقیقات هم در تدریس استفاده کردم و دانشجویانم از آموزش استقبال کردن ممنون بابت آموزش هایی که ارائه می کنید

آزاده

من از این آموزش راضی هستم چون مدرس ریز جزئیات را بیان می کردن

مهران

از این آموزش برای پایان نامه ام استفاده کردم واقعا عالی بود. دستتون درد نکنه

mohammad

کاش مدرس از مثال هایی در حیطه مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی هم استفاده می کردن با وجود این که رشته های مرتبط رو مهندسی مکانیک هم انتخاب کردین ولی بیشتر مثال ها در حوزه مهندسی شیمی بودش

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی