اطلاعات دوره
آموزش میکروسیالات – آزمایشگاه روی تراشه LOC – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش میکروسیالات – آزمایشگاه روی تراشه LOC – مقدماتی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

میکروسیالات از علومی است که روز به روز بیشتر توسعه می یابد و پیشرفت می کند. انبوه مقالات و کتاب ها در این زمینه موید این حرف است. میکروسیالات، علاوه بر این که دارای پایه و مبنای علمی بسیار قوی می باشد، دارای چشم انداز تکنولوژیک بسیار بالایی نیز است و در واقع با ساخت تجهیزاتی مانند: Lab on a chip که یک آزمایشگاه را در حد یک تراشه کوچک کنید و تمام عملیات های آزمایش را بر روی آن انجام دهید و از پتانسیل بالای میکروسیالات در تکنولوژی پرده بر می دارد.
دوره آموزش میکروسیالات – آزمایشگاه روی تراشه LOC – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پژمان اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروسیالات – آزمایشگاه روی تراشه LOC – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اشرف السادات

عالی توضیح میدند در پایان نامه ام ازش استفاده کردم.

مژده

عنوان آموزش بهتر است به "مبانی تئوری میکروسیالات" تغییر کند. تقریبا تمام بخش ها اثبات فرمول بود!! با توجه به عنوان میکروفلوییدیک این آموزش مد نظر من نبود و نتونستم استفاده کنم.

بهزاد

خیلی آموزش خوبی بود. دقیقا همون چیزی که میخواستم. دستت درد نکنه مهندس اقبالی

محسن

آموزش خوب و کاملی بود البته با توجه به سرفصل هایی که ارائه شده بود که برای دوره مقدماتی مناسب بود. مدرس هم به خوبی تسلط داشتند به آموزش و از دوره های دیگه که تهیه کرده بودم این دوره خیلی بهتر بود.

رضا

آموزش خوبی بود و سطح مناسبی داشت و من تونستم مورد هایی که مد نظرم بود رو دریافت کنم از این آموزش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی