اطلاعات دوره
آموزش روش های شناسایی غیر طیف سنجی نانوساختارها
مسیر آموزشی

آموزش روش های شناسایی غیر طیف سنجی نانوساختارها

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر3.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مرضیه حسینی3.1
  • زمان:4 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نانوفناوری واژه ای شناخته شده برای همگان است. این شاخه پر کاربرد علمی، به تغییر ماهیت و خواص گوناگون مواد با کوچک شدن اندازه شان به ابعاد نانومتری، اشاره و تکیه دارد. نانوفناوری ماهیتی بین رشته ای دارد و امروزه در علوم و صنایع گوناگونی وارد گشته و کارایی یافته است. با توجه به رشد روزافزون نانوفناوری و همچنین سنتز و ساخت نانوساختارهای گوناگون در حوزه های مختلف علوم و صنایع و نیز برای اطمینان از دستیابی به ساخت نانوساختارها، نانوابزارها و نانوسازه ها، نیاز به به کارگیری روش های شناسایی و تشخیصی این نانومواد است.
دوره آموزش روش های شناسایی غیر طیف سنجی نانوساختارها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرضیه حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های شناسایی غیر طیف سنجی نانوساختارها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

معصومه

یه خورده مطالبش اگر بیشتر بود و جامع تر، بهتر می شد، در کل پسندیدمش.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی