اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی کوره های صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کوره های صنعتی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، تلاش می شود که با ایجاد بستری مناسب اصول کار کردن کوره های مختلف، شرایط و ملزومات مورد نیاز برای طراحی کوره ها آموزش داده شوند تا دانشجویان و محققان مختلف بتوانند به راحتی هر آنچه را که نیاز دارند در این زمینه فرا بگیرند. در این فرادرس، هر آنچه را که لازم است یک مهندس مکانیک و یا متالورژ در مورد انواع کوره های مورد استفاده در صنعت به یاد داشته باشد، آموزش داده می شود.
دوره آموزش طراحی کوره های صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسن قناعتیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کوره های صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ارش

مطالب فشرده ارائه شده....۷ یا۸ ساعت زده...ولی بیشتر تحلیل و فراگیریش زمان میبره من میگم حداقل سی ساعت زمان میخواد تا تک تک مطالب پکیج رو به صورت درست منظم یاد گرفت و باهاشون ارتباط برقرار کرد...با یبار دوبار دیدن معجزه ای اتفاق نمی افته....ولی به جرئت میگم تمام اطلاعاتی که برای ساخت کوره لازم هست رو میگه......خیلی تو بحث فنی وارد نمیشه و بیشتر مطالب مهندسی میگه که اگه اونا رو ندونیم به مشکل میخوریم...مثلا من تصورم از المنت در حد المنت ماشین لباس شویی بود....درصورتی که المنتی ساخته شده که تا سی هزار درجه سانتیگراد گرم میکنه...

شهریار

من به همه همکارانم این آموزش رو پیشنهاد می کنم، دید من رو خیلی باز کرد و آگاهی من رو بالا برد.

یعقوب

عالی ،آموزش خوبی بود ولی چون تصویر کم داشت شاید یه تازه وارد که هیچ تصویر ذهنی نداره سخت ارتباط برقرار کنه.

سینا

سرعت تدریس بالا بود نتونستم اونطور که مدنظرم بود استفاده کنم.

یونس

من خودم می خواستم یه طراحی کوره طرحی کنم، به درد من که نخورد. من یه فکر دیگه ای می کردم اما اون چیزی که می خواستم نبود. با اینکه قبل تهیه آموزش، قسمت محتوا و سرفصل رو بررسی کردم اما فکر نمی کردم اینطور باشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی