اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش محاسبه گازهای تعادلی به روش ضرایب نامعین لاگرانژ
مسیر آموزشی

آموزش محاسبه گازهای تعادلی به روش ضرایب نامعین لاگرانژ

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میثم عطائی5
  • زمان:1 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، ارائه روشی برای محاسبه کامپیوتری تعادل ترمودینامیکی اجزای موجود در یک مخلوط شیمیایی می باشد، در آغاز، به توضیح الگوریتم محاسبات تئوری و سپس به کمک برنامه متلب به بیان یک مثال کامپیوتری پرداخته شده است. روشی که در این آموزش برای محاسبات تعادلی به کارگرفته شده است، روش ضرایب نامعین لاگرانژ است که روشی نسبتا جدید برای بهینه سازی تابع هدف دارای قید می باشد.
دوره آموزش محاسبه گازهای تعادلی به روش ضرایب نامعین لاگرانژ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش محاسبه گازهای تعادلی به روش ضرایب نامعین لاگرانژ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سحر

تا اینجایی که من دیدم آموزش خوبی بود و تا حدودی برای من مفید بود.

محمد

آموزش خوبی بود اگر مثال های بیشتری هم در آموزش بود که خیلی بهتر می شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی