اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامفار – تجزیه و تحلیل مالی با COMFAR – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کامفار – تجزیه و تحلیل مالی با COMFAR – مقدماتی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

کامفار، یکی از معتبرترین نرم‌افزارهای تحلیل مالی در جهان محسوب می‌شود، خصوصا برای اشخاصی که قصد فعالیت در حوزه مالی و امکان‌سنجی طرح‌های توجیهی را دارند؛ همچنین برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی صنایع و رشته‌های مدیریت و اقتصاد، از نرم‌افزارهای پر کاربرد به شمار می‌رود. نرم‌افزار COMFAR به جهت کد بسته بودن و عدم امکان دسترسی و ویرایش روش‌ها و فرمول‌های محاسبه، برای تصدیق و صحه‌گذاری بر این مطالعات طراحی شده است و به عنوان نرم‌افزاری استاندارد در سطح جهانی برای انجام مطالعات مالی و اقتصادی طرح‌ها و میزان توجیه‌پذیری آن‌ها استفاده می‌گردد.
دوره آموزش کامفار – تجزیه و تحلیل مالی با COMFAR – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط مهداد پورمددکار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامفار – تجزیه و تحلیل مالی با COMFAR – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید محمد

آموزش پروژه محوری بود در زمینه دانشگاهی خوب بود.

محمد

خیلی خلاصه و مفید و خوب بود؛ من دیدن این آموزش رو پیشنهاد میکنم.

مهران

من این آموزش رو بخاطر موقعیت شغلیم که در حوزه اقتصاد هست تهیه کردم و نیاز من رو تا حد زیادی رفع کرد و آموزش خوبی بود. اگر در بخش گزارش ها و نمودار ها توضیحات بیشتری ارائه بشه و باز بشه خیلی توی کامل تر شدن آموزش اثر مثبتی داره.

احسان

واقعا خوب بود چه از نظر محتوا چه از نظر کیفیت.

بهاره

تشکر می کنم از شما مطالب آموزنده و مفیده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی