اطلاعات دوره
آموزش نظریه بازی ها یا گیم تئوری Game Theory
مسیر آموزشی

آموزش نظریه بازی ها یا گیم تئوری Game Theory

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تئوری بازی ها یکی از مباحث تحقیق در عملیات است که به بررسی بازی دو نفره می پردازد. در این بازی، دو حریف استراتژی های خود را اجرا می کنند. این موضوع کاربرد گسترده ای در زمینه های اقتصادی، نظامی، مکان یابی و ... دارد. پرداختن به این موضوع می تواند علاقه مندان به موضوع تئوری بازی ها را در مدل سازی و حل این گونه مسائل یاری کند. همچنین فراگیری این درس می تواند در تعریف موضوعات جدید پژوهشی، در زمینه های مختلف رشته های دانشگاهی نقش مهمی را ایفا کند. به عنوان نمونه، می تواند در رشته برق، برای مدل سازی عبور جریان، مورد توجه قرار گیرد.
دوره آموزش نظریه بازی ها یا گیم تئوری Game Theory دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی یوسفی نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نظریه بازی ها یا گیم تئوری Game Theory را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اکبر

بسیار مفید و خوب بود.

عبدالله

خیلی خوب بود، تمامی مطالب رو به صورت کامل توضیح داده بود.

منیره

من چون خودم این مباحث رو تدریس می کنم، میخواستم نکات اضافه تری رو یاد بگیرم. ممنون از شما بابت آموزش خوبتون.

زینب

اصلا مرتبط با رشتم نبود چون رشتم کامپیوتره در حد نیازم اطلاعات رو گرفتم ولی یه سری اطلاعات تخصصی بود نتونستم ارتباط بگیرم ولی در مجموع راضی بودم.

علیرضا

سلام. خییلی خلاصه و خوب هست. اطلاعات خوبی رو تو زمان کمی داد. فرادرس خدا قوت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی