اطلاعات دوره
آموزش مدیریت نگهداری و تعمیر تجهیزات
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت نگهداری و تعمیر تجهیزات

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین اباذری5
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با مدیرت نگهداری و تعمیرات صحیح، قابلیت اطمینان افزایش یافته و علاوه بر آن، در عرصه رقابتی در تولیدات خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان از سایر رقبا باز نمی مانیم و همچنین هزینه های عملیاتی به طور چشمگیری کاهش می یابد. به طور خلاصه مدیریت نگهداری و تعمیرات یک فعالیت ستادی است که هدف آن پاسخگویی به دو سوال اساسی در زمینه تجهیزات سرمایه ای است که یکی تعیین انواع فعالیت های نگهداری و تعمیر مورد نیاز برای تجهیزات، با هدف افزایش قابلیت اطمینان است و دومی تجزیه و تحلیل اقتصادی و تعیین بهترین زمان برای انجام این فعالیت ها، با هدف کاهش هزینه است.
دوره آموزش مدیریت نگهداری و تعمیر تجهیزات دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین اباذری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت نگهداری و تعمیر تجهیزات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاوس

آموزش بسیار عالی و کاربردی و خوب بود.

احمد

آموزش سرفصل های خوبی داشت. و به خوبی مباحث را توضیح دادند.

محمدرضا

چند قسمتی از ویدئوها رو دیدم بد نیست، بیشتر روی مباحث تئوری کار شده بود.

محمدرضا

توضیحات مدرس خوب بود

محمد

کسانی که آموزش را تهیه نموده اید لطفا نظر دهید با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی