اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی سیستم های اطلاعات مدیریت MIS
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی سیستم های اطلاعات مدیریت MIS

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاجر شیرنشان3.5
  • زمان:6 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اطلاعات نقش اساسی و مهمی در انجام فعالیت های سازمان دارد و معمولا بخش عمده ای از زمان مدیران در سازمان ها صرف جمع آوری و تحلیل اطلاعات می شود که این اطلاعات در تصمیم گیری، برنامه ریزی و کنترل سازمان به مدیران کمک می کند. این فرادرس سعی دارد مخاطبین را با مفاهیم اولیه در سیستم های اطلاعات، سطوح مختلف تصمیم گیری و انواع سیستم های اطلاعات مدیریت آشنا کند. سپس به بررسی چرخه حیات سیستم می پردازد و در ادامه روش های مختلف جمع آوری اطلاعات و مدل سازی اطلاعات را بیان می کند. طراحی پایگاه داده ها و طراحی ورودی ها، خروجی ها و گزارش های مدیریتی به آن ها آموزش داده می شود و در پایان مخاطبین به کار با نرم افزار اکسس و طراحی یک پایگاه داده ساده می پردازند.
دوره آموزش مقدماتی سیستم های اطلاعات مدیریت MIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاجر شیرنشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی سیستم های اطلاعات مدیریت MIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پارمیدا

ممنون بابت محتوای خوبتون من این درس رو در دانشگاه پاس کردم اما مطالبی که در دانشگاه پاس کردیم به عمق محتوای این دوره نبود.  من کاملا از دوره راضی بودم و به بچه های مهندسی صنایع حتما پیشنهاد میکنم اما سرعت تدریس مدرس کند بود من مجبور شدم رو دور تند بزارم و در بعضی موارد مبحث به طور کامل مورد بررسی قرار نمیگرفت اما روی هم و با مقایسه و کورس های زبان اصلی به نظرم محتوای مناسبی رو طراحی کرده بودند

آرزو

تشکر از شما بابت محتواهای خیلی خوبی ارائه کردید.

مهلا

مباحث تئوریش جالب بود اما مدرس خیلی کند صحبت می کردند من رو دور تند میذاشتم.

احمد

بیشتر مهندسی صنایع بود و برای رشه مدیریت و اطلاعات کامپیوتر خیلی مناسب نبود.

رقیه

روی هم رفته مطالب خوب بود اما یه سری از مباحث نداشت که اگر بتونید به صورت کامل تر ارائه کنید بهتر میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی