اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آزمون های غیرمخرب NDT به روش رادیوگرافی RT
مسیر آموزشی

آموزش آزمون های غیرمخرب NDT به روش رادیوگرافی RT

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امین ربیعی زاده4.4
  • زمان:2 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

روش رادیوگرافی در بازرسی قطعات مختلفی نظیر: قطعات جوشکاری شده، ریخته گری شده، مونتاژ شده و… مورد استفاده قرار می گیرد و آگاهی از مکانیزم عملکرد و تفسیر تصاویر آن برای بازرسین و علاقه مندان به این روش، حائز اهمیت بسیار است. علاوه بر این، دانشجویان مقاطع مختلف رشته هایی نظیر: مهندسی مواد، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی و… به دلیل در ارتباط بودن با مراحل ساخت و نگهداری قطعات و تجهیزات صنعتی، متقاضی یادگیری این مبحث آموزشی هستند. در این فرادرس سعی شده که ضمن آموزش اصول و مکانیزم حاکم بر این روش، با ارائه مثال های متعدد، درک آن برای علاقه مندان ساده تر گردد.
دوره آموزش آزمون های غیرمخرب NDT به روش رادیوگرافی RT دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین ربیعی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آزمون های غیرمخرب NDT به روش رادیوگرافی RT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

آرش

بحث گسترده ای بود و تو این نوع ویدئوها نمیشه کامل توضیحش داد اما تقصیر مدرس و فرادرس نیست فقط دارم میگم مبحش این قضیه کامل تر از این حرفاست.

رضا

من خودم مدرس هستم و در حال حاضر دانشجوی دکتری نیز هستم، دنبال یه سری نکته های خاص بودم. که واقعا در این آموزش، گفته شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی