اطلاعات دوره
آموزش زنجیره تامین سلامت – به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش زنجیره تامین سلامت – به زبان ساده

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فیلم آموزشی سعی شده است مفاهیم اصلی و بنیادی زنجیره تامین تشریح گردد. در این مفاهیم به انواع ساختارهای رایج در زنجیره تامین و ارائه های عملکردی زنجیره تامین اشاره شده است. در ادامه این محتوای آموزشی مفهوم زنجیره تامین سلامت و تفاوت های آن با سایر زنجیره های تامین مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامه زنجیره تامین دارو، زنجیره تامین خون، زنجیره تامین پیوند اعضا که از مولفه های اصلی مفهوم سلامت به شما می آیند تشریح شده اند.
دوره آموزش زنجیره تامین سلامت – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مهدی یوسفی نژاد عطاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زنجیره تامین سلامت – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

این آموزش هم برای پروژه و هم مقاله تهیه کردم که در هر دو بحث از این آموزش استفاده کردم. خب مدرس مسلط هست و توضیحات دقیق و گویاست و مطالب کیفیت لازم داره. تشکر از مدرس گرامی

احمد

آموزش خوب و مناسبی بود و من کاملا راضی بودم.

ایمان

تدریس مدرس خوب بود اما در زیر فصل ها زیاد ریز نشدن و واسه کسی که نیاز به اطلاعات تخصصی در این زمینه داره نمی تونه کافی باشه.

مهناز

نحوه تدریس معمولی بود. اگر این آموزش با نرم افزار تدریس بشه بهتره.

گلبرگ

با سلام و تشکر توضیحات خوب اما خیلی کلی هست. به نظرم اگر این آموزش مجددا با بررسی مثلا یک مقاله و مدلسازی در محیط نرم افزار ارایه بشه خیلی آموزش خوبی خواهد بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی