اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقاومت مصالح – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش مقاومت مصالح – جامع و با مفاهیم کلیدی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس مقاومت مصالح، یکی از دروس مهم و پایه در رشته مهندسی عمران است که به بررسی و اندازه‌گیری مقاومت و پایداری مصالح مورد استفاده در ساختمان‌ها و سازه‌ها می‌پردازد. اکثر سازه‌های مهندسی که در صنعت و زندگی روزمره به کار می‌روند، مانند شفت‌ها، فلنج‌ها و آرماتور در سازه‌های بتنی، تحت تنش، خمش و پیچش هستند و دانستن این که آیا این سازه‌ها توانایی تحمل بارهای وارده را خواهند داشت، از اهمیت بالایی در زمینه طراحی و بهره‌برداری از سازه‌های مذکور برخوردار است. هدف اصلی درس مقاومت مصالح این است که یک مهندس بتواند سازه‌های تحت بارگذاری را تجزیه‌وتحلیل کند. در این فرصت آموزشی محاسبات مربوط به تنش، کرنش، خمش، پیچش و برش به صورت کامل توضیح داده می‌شود. در هر درس سعی شده است کلیه مطالب در وهله اول تدریس شده و در وهله دوم با ارائه یک مثال و حل تشریحی آن، تکنیک کاربرد فرمول‌ها و ارزیابی مساله آموزش داده شود.
دوره آموزش مقاومت مصالح – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا اکرمی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقاومت مصالح – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نور الدین

منو راضی کرد مطالب چیدمانش عالی بود.

سهراب

سلام. من دانشجو بودم و به طور کامل نمیخواستم دوره رو ببینم اما همون سرفصل هایی که مدنظرم بود رو مدرس خوب توضیح دادند.

حسن

کاملا با این آموزش سرفصل ها برای من جا افتاد و تونستم به عنوان منبع برای کنکور هم ازش استفاده کنم.

اتابک

واقعیت اینه که آموزش و صدای مدرس کمی کسل کنندس. برای کسی که زمینه ای از درس نداره اصلا کاربردی نیست.

فرناز

من هیچ پایه ای از این آموزش نداشتم، با توجه به اینکه این آموزش مخصوص رشته های مکانیک و عمرانه ولی برای پروژه ای که من داشتم، کارمو راه انداخت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی