اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی و تحلیل انرژی با رویت Revit
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی و تحلیل انرژی با رویت Revit

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد حیرانی پور4.2
  • زمان:2 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به بحران انرژی در جهان و مصرف زیاد انرژی در بخش ساختمان، لزوم طراحی های همساز با اقلیم و مصرف کمتر بیش از پیش زیاد شده است. در نظر گرفتن شرایط اقلیمی برای رسیدن به این امر مهم در همان فرایندهای آغازین طراحی از اهمیت به سزایی برخوردار است. نرم افزار رویت (Revit)، این قابلیت را دارد که همزمان با شکل گیری طرح بتوان این شرایط را مدل سازی و وارد فرایند طراحی کرد.
دوره آموزش مدل سازی و تحلیل انرژی با رویت Revit دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد حیرانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی و تحلیل انرژی با رویت Revit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

آموزش کاملی بود. بیان استاد خیلی ساده و روان و قابل فهم بود.

ندا

با عرض سلام جناب مهندس، قبل هرچیزی تشکر میکنم از تدریس بسیار مفید و کاراتون... جناب حیرانی پور من یک مشکل اساسی برای گرفتن آنالیز روشنایی و حرارتی دارم و اونم اینه که بعدساخت اکانت تو سایت های اینساید 360 و گرین بیلدینگ تو قسمت contact data قسمت انتخاب کشور ایران وجود نداره و فک کنم بخاطر اون نمیتونم آنالیرهارو تو سایت ها آپلود کنم خواهشا هرچه سریعتر راهنمایی بفرمایید. باتشکر

yamin

خیلی مختصر و خوب درس دادند کارم انجام شد

میلاد حیرانی پور

در پاسخ به صالح : باعث خوشحالی و دلگرمی ما است که آموزش برای شما و دوستان مفید بوده است. سعی میکنیم در آموزش های آتی به بررسی پلاگین های به روز نرم افزار رویت در این زمینه بپردازیم.

انیسه

به زبون ساده گفته شد و اگر کسی تا حالا با رویت کار نکرده باشه به راحتی متوجه میشه استاد از کلمات تخصصی و پیچیده ای استفاده نکردند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی