اطلاعات دوره
آموزش انسیس فلوئنت - مسائل تعامل سیال و سازه FSI با ANSYS Fluent
مسیر آموزشی

آموزش انسیس فلوئنت - مسائل تعامل سیال و سازه FSI با ANSYS Fluent

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسن بزی4.5
  • زمان:2 ساعت و 8 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار انسیس جزء پرکاربردترین نرم افزارها در رشته های فنی مهندسی است. این نرم افزار بر پایه حل عددی به روش اجزاء محدود، قادر است تمامی مدل سازی ها و تحلیل ها در حیطه مکانیک محیط های پیوسته و ناپیوسته را با دقت بالایی انجام دهد. دامنه کاری این نرم افزار در اکثر رشته های فنی و مهندسی می باشد. یادگیری و توانایی کارکردن با این نرم افزار امتیاز بزرگی برای دانشجویان و مهندسین رشته های مختلف می باشد.
دوره آموزش انسیس فلوئنت - مسائل تعامل سیال و سازه FSI با ANSYS Fluent دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن بزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انسیس فلوئنت - مسائل تعامل سیال و سازه FSI با ANSYS Fluent را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر محمد

لولش خیلی متوسط بود ولی محتواش خوب و مفید بود.

مهدی

خوب بود، بعد از این آموزش بازم دوره تهیه کردم ولی نسبت به اونها بهتر بود، من دنبال موضوع خاصی بودم که تونسم دسته بندی کنم، مفید بود 60 70 درصد راه می ندازه.

میلاد

یاد گرفتم این آموزش رو. خوب بود. با توجه به زمان آموزش و قیمتش میشه گفت خیلی مناسب هست.

مسعود

آموزش به صورت کاربردی و عملی بود و به نظرم خیلی میتونه مفید باشه از این جهت که یادگیری به نرم افزاز لازم هست و حتی بعد از دوراه دانشگاه به راحتی میتونیم وارد بازار کار بشیم.

بهرام

برای مقاله ای که داشتم با این آموزش پیش رفتم، خیلی خوب و کامل بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی