اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پایپینگ در کتیا CATIA
مسیر آموزشی

آموزش پایپینگ در کتیا CATIA

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایپینگ امروزه در صنایع مختلف به ویژه در صنعت نفت و گاز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همین ویژگی باعث شده است که در نرم‌افزارهای مهندسی به طور حرفه‌ای به این مبحث پرداخته شود. نرم‌افزار CATIA نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در قسمت Equipment & System به طور مفصل و تخصصی به این شاخه از رشته مهندسی پرداخته است. مبحث Piping خود شامل 4 قسمت به نام‌های Piping و Equipment, Structure, HVAC است، در این آموزش با حل یک مثال به صورت گام به گام که قسمتی از یک پالایشگاه می باشد، به آموزش این محیط ها پرداخته می‌شود.
دوره آموزش پایپینگ در کتیا CATIA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی مصلح آبادی فراهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایپینگ در کتیا CATIA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید

من سه فصلشو دیدم، جزئیات رو زیاد نگفتن، کلی گویی بود. برای کسی که مقدماتی میخواست مناسب تره.

اسماعیل

واقعا جدید و خوب بود مختصر و مفید.

پرنیان

سلام من هم در خصوص علاقه مندی که داشتم این آموزش رو تهیه کردم هم مختص به رشته ام بود، روال کلی آموزش برای من خوب پیش رفت، ممنون از شما.

پرهام

بسیار عالی ممنونم از شما مهندس مصلح ابادی عزیز

احسان

آاموزش عالی و کاربردی بود. بیان خیلی خوب و مثال کاربردی با آرزوی موفیقت بیشتر برای مهندس مصلح آبادی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی