اطلاعات دوره
آموزش پایگاه داده ها – مرور و تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده ها – مرور و تست کنکور ارشد

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد، باید علاوه بر تسلط به مطالب، تست زنی هم انجام داد. در این آموزش سعی شده، مروری سریع به مباحث درس پایگاه داده ها انجام شود و سپس تست های کنکور ارشد دولتی مربوط به همان مبحث بررسی می شود. ابتدا مروری بر مفاهیم اولیه، مدل رابطه ای و جبر رابطه ای و SQL  شده و تست های آن ها را بررسی می کنیم. سپس به مبحث وابستگی و نرمال سازی می پردازیم.
دوره آموزش پایگاه داده ها – مرور و تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده ها – مرور و تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مرضیه

عالیییییییییییییییییییییییییییییی

پریسا

آموزش بدی نبود، تست ها رو حل میکردند و نوع بررسی خوبی داشتند.

ریحانه

من ترم ۶ این اموزش رو استفاده کردم و باعث شدکه  دید بهتری علاوه بر کلاس دانشگاه بهم بده و با اینکه فکرشو، نمیکردم پاس شم، اما با نمره خوب درس رو گذروندم و حالا دارم برای جمع بندی کنکور ارشد دوباره استفاده میکنم .در کل اگر به صورت پایه مفاهیم رو دست و پا شکسته بلد باشید به دردتون میخوره. ممنون از استاد شیرافکن و فرادرس

درسا

من دانشجو بودم و خیلی کامل نگاه نکردم، اما از نظر محتوایی کامل بود و به همه پیشنهاد می کنم.

Saman

من که خیلی از این سری ویدیو ها خاطره خوبی دارم .برای کنکور ارشد 1400 یک روز مانده به کنکور تهیه کردم و تا نرمال تر سازی رو دیدم و در کنکور از 6 تست پایگاه داده سال 1400 3 عدد را درست جواب دادم و 50 درصد از پایگاه داده به دست آوردم. مقداری تست ها میتونه به روزتر بشه ولی توضیحات مدرس عالیه و قادرید تست های جدید را نیز بزنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی