اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی و روش های برنامه ریزی شهری (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و روش های برنامه ریزی شهری (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از آموزش این رشته، تربیت متخصصانی است که ضمن کسب اطلاعات فنی، روحیه پویایی را نیز در خود گسترش دهند. به همین دلیل این فرادرس علاوه بر اینکه به آموزش دانش فنی می پردازد، بلکه به فراگیری علوم اجتماعی نیز تکیه دارد تا توسعه اقتصادی و منطقه ای به عنصری پایدار به نام توسعه انسانی، بدل شود. با توجه به اینکه هدف و رسالت برنامه ریزی شهری ایجاد محیط هایی با کیفیت و با سلامت بالا در همه ابعاد است، لذا ضرورت و اهمیت ترویج این رشته و مضامین آن برای مسئولین و علاقه مندان این حوزه بسیار بالا است و در صورت افزایش عمومی و تخصصی این دانش و علم می توان از پیامدهای مثبت آن نهایت بهره را در راستای تولید و نگهداری فضاهای خوب شهری برد.
دوره آموزش مبانی و روش های برنامه ریزی شهری (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مصطفی خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و روش های برنامه ریزی شهری (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

sara

عالی عالی عالی ممنون و سپاسگزاریم

faezeh

بسیار عالی ، سپاسگزارم

faezeh

بسیار عالی ، ممنونم

narges

فوق العاده عالی، ممنون

نامشخص

عالی بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی