اطلاعات دوره
آموزش هوش مصنوعی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی – مقدماتی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر محمد صبری4.3
  • زمان:4 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در حال حاضر هوش مصنوعی به عنوان یکی از گرایش های رشته تحصیلی دانشگاهی مهندسی کامپیوتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. همچنین هوش مصنوعی یکی از دورس مقطع کارشناسی، رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات نیز می باشد. طرح درس در این آموزش به نحوی در نظر گرفته شده است که هم برای دانشجویان مقطع کارشناسی و عموم علاقه مندان مفید باشد و هم افرادی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و یا آزمون دکتری را دارند، بتوانند از این فیلم های آموزشی، برای منظور خود استفاده نمایند.
دوره آموزش هوش مصنوعی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد صبری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سینا

زیادی سطحی و ابتدایی بود ولی بیان ایشون در مورد موضوعات گفته شده خوب بود و قابل فهم بود. در بعضی ویدیوها سوالات نکته داری رو برای تمرین در خانه انتخاب کرده بودند که جوابی براشون نبود در پکیج آموزشی.

مبینا

تدریسشون عالی هست فقط ای کاش کامل می‌بود

میلاد

تا اواسط خوب بود. من برای یادگیری کامل بودم ولی انگار آموزش برای کنکور بود

زهرا

من از آموزش راضی بودم. فقط کاش فصل های بعد هم بود.

شهریار

من کیفیت آموزش تایید می کنم، منبع کاملی بود، برای کسی که از پایه میخواد شروع کنه خیلی خیلی مناسبه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی